Nejde o žádnou zázračnou zelenou tabletu, na to by snad věřily jen malé děti. Přesto se však mnohdy přisuzují chlorelle až nadpozemské vlastnosti, nic takového se ale rozhodně nezakládá na pravdě. Je to jen zdraví přímo z přírody, k tomu asi není co jiného dodat. Jak ale správně chlorellu užívat? A jaké jsou její obvyklé účinky?

Několik kilo dolů

Většina uživatelů chlorelly se shoduje v jednom. Pročistil se organismus, shodili jsme pár kilo, cítíme se fyzicky i duševně o něco lépe. Zlepšilo se nám trávení, máme větší výdrž při sportování, vymizelo akné, zlepšila se lupénka. A spoustu dalších pozitivních účinků. Ovšem pozor – tohle nejde jen tak samo od sebe.

Nestačí jen spolknout tabletu Chlorelly, důležité je změnit životosprávu tak, abyste této tabletě pomohli k co možná největší efektivitě. Nic totiž nejde jen na přání, většina opravdu úspěšných věcí v životě se nakonec musí podpořit i velkým úsilím. Stejně jako se nikdo nestane přes noc milionářem, nezhubnete díky chlorelle za týden.

Příjem tekutin je mimořádně důležitý

Pokud jste při užívání chlorelly zpočátku trpěli bolestmi hlavy, horším zažíváním nebo třeba ekzémy, dá se hovořit hned o dvou různých příčinách.

V první řadě jste mohli překročit dávkování vhodné pro začátečníky, kdy se prvních pár týdnů vřele nedoporučuje užívat plné dávky (což je například deset tablet). Druhá možnost je ale jistě pravděpodobnější, prostý nedostatek tekutin.

Pitný režim je totiž nejen při užívání chlorelly velmi důležitý. Aby se totiž účinné látky v tabletce dobře vstřebaly, je třeba každou dávku (vlastně i bez ohledu na počet tablet) zapít nejméně půl litrem vody.

Nebojte se napít, půl druhého litru denně je zažitý nesmysl – každý zdravý dospělý člověk potřebuje nejméně dva a půl litru tekutin za den, často ale ještě o něco více.

Jaké máte Vy zkušenosti s Chollerou a přípravky které ji obsahují?