Nátáhněte se jako prkno 🙂 a zpevněte si břicho a další partie na svém těle.

Někdo tento cvik pokládá za základ při posílování břicha a k jeho vyrýsování. Cviků na břicho je hodně. Ale vzpor neboli “prkno” určitě nesmíte vynechat. Jeho velkou výhodou je, že zapojíte břicho, ale i ostatní části těla a jejich svaly. Tento cvik zpevňuje hluboké svaly.

ID-100286198

Jak cvičit

Základem cviku je vzpor na loktech. Nadloktí máme kolmo do země pod rameny a předloktí rovnoběžně.

Tělo je natažené. Výchozí pozice se podobá kliku, ale tělo držíme na předloktí.Lehněte si na břicho a zvedněte tělo na loktech a špičkách nohou.

Záda držte rovná, hlavu vzpřímenou.Neprohýbejte se. V této poloze vydržíme nebo  se začněte pohybovat tělem dopředu a dozadu. Stačí krátký pohyb. Jak vydržete dlouhou? Dokut můžete.

Pro začátek to není jednoduché vydržet 20 nebo 30 sekund. Ale trénik vede ke zlepšení. Nejen v tomto cviku, ale celé Vaší postavy.

Vyzkoušejte vzpor, vyzkoušejte prkno.

foto: www.freedigitalphotos.net

 

Potřebujte poradit s jídelníčkem nebo s vaší změnou a cestou za vysněnou postavou? Obraťte se na odborníky ze Světa zdraví.

Nutriční poradci vám sestaví jídelníček a pomůžouvám nastavit správné stravovací návyky a budou vás dále motivovat. Objednejte se na úvodní konzultaci.